معاون سياسي امنيتي استاندار هرمزگان گفت: باید ایجاد احساس امنیت در مردم، رکن اصلی فعالیت‌ها باشد و اگر منابع ناامنی وجود دارد آنها را از بین ببریم چراکه این امر مانع پیشرفت می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس گل محمد بامری با بیان اينكه زیرساخت اصلی کشور و نظام مبتنی بر فرهنگ است و بر این اساس باید درچارچوب این فرهنگ تلاش كرد گفت: مديران بايد بر اساس قانون واسناد بالادستي سند چشم‌انداز توسعه 20 ساله، برنامه‌های دولت، برنامه پنج‌ساله توسعه فعاليت هاي خود را برنامه ريزي و سازماندهي كنند

گل محمد بامري وجود امنیت را لازمه جذب سرمایه و سرمایه‌گذاري اعلام كرد و افزود: ايجاد امنيت باعث كاهش بیکاری واشتغال مولد و پايدارو به دنبال آن حل بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

بامري با اشاره به این که هم‌اینک با رویکرد توسعه، شهرها و استان‌های کشور در حال رقابت با یکدیگر هستند، تصريح كرد: می‌توان با بهره گرفتن از ظرفیت‌های موجود در استان، بسیاری ازمشکلات را حل و جايگاه استان را در رقابت با ساير استان ها تبيين كرد.

معاون استاندار هرمزگان خطاب به مسئولان آنان را به تعامل بيشتر در زمينه توسعه و پيشرفت همه جانبه استان فرا خواند و بر سازماندهي ،برنامه ريزي و هدف‌ گذاري در فعاليت ها تاكيد كرد.

وي افزود: استان هرمزگان از پتانسيل ،ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی برخوردار است که از مهمترين آن ها نیروی انسانی دانش‌آموخته ، توانمند، متخصص و متعهد است كه می‌توان از این نیروها برای سرعت بخشيدن به آهنگ توسعه و آباداني استان استفاده كرد.

بامري اظهار اميدواري كرد: با تعامل سازنده وهمکاری و هماهنگی مجموعه استانداري،مديران دستگاه هايي اجرايي ، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان هرمزگان بتواند جايگاه واقعي و شايسته خود را در مسير توسعه بردارد

وی با تاكيد بر حفاظت بیت‌المال و بهره گيري واستفاده صحیح از منابع، فرمايشات مقام معظم رهبري را فصل الخطاب مديريتي و سرلوحه امور دانست و بر پرهیز از قوم‌گرایی و قبیله‌گرایی خواستار فراهم سازي زمينه هاي پيشرفت و توسعه همه جانبه و متوازن استان شد./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.