مدير فرهنگي دانشگاه مازندران گفت: آيين‌نامه پوشش اسلامي با آغاز سال تحصيلي جديد در دانشگاه مازندران اجرايي مي‌شود.

محمد علي كريمي مدير فرهنگي دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره تشكيل كميته عفاف و حجاب در دانشگاه‌هاي اين استان، اظهار داشت: در اين زمينه يك سري كلاس‌هاي آموزشي براي تربيت مربيان استان برگزار شد.

وي در ادامه تصريح كرد: اين كلاس‌هاي آموزشي طي چند جلسه براي چند تن از همكاران مازندراني تشكيل شد كه در پايان براي عزيزان گواهي نامه هم صادر كرديم تا بتوانيم در غياب اساتيد و كارشناسان برجسته از وجود اين مربيان تربيتي و آموزش ديده شده استفاده كنيم.

كريمي خاطر نشان كرد: با تصويب شوراي فرهنگي دانشگاه‌ها ايجاد و تشكيل كميته "حجاب و عفاف" تصويب شد و اعضاي آن مشخص شدند و در راستاي مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي آيين نامه پوشش اسلامي براي دانشجويان استان، تنظيم شد.

معاون فرهنگي دانشگاه مازندران گفت: اين كميته در نظر دارد مباحث نظري و تئوري در اين زمينه را به صورت عملي اجرا كند و در دو بخش ايجابي و سلبي آغاز به كار كند.

وي در ادامه اظهار داشت: برنامه‌هايي در قالب ايجابي توسط معاونت فرهنگي و دفتر مقام معظم رهبري و در زمينه سلبي در حوزه اختيارات حراست دانشگاه تدوين شده است.

كريمي در پايان گفت: احكام آيين نامه پوشش اسلامي در حال صدور است و ان‌شالله با آغاز سال تحصيلي جديد در دانشگاه‌ اجرا و فعاليت آن آغاز مي شود.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: پوشش ، اسلامی ، حجاب ، عفاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار