مسوول فنی و آماری سازمان سنجش آموزش كشور از كنكوری های مجاز به انتخاب رشته خواست تا مراقب سوء استفاده برخی از موسسات در زمینه های مختلف باشند و فریب بعضی از وعده های دروغین آنها را نخورند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران مازندران ، حسن یگانه امروز در همایش تخصصی انتخاب رشته در آمل گفت : سازمان سنجش با هیچ پایگاه اینترنتی یا موسسه ای در زمینه انتخاب رشته ، اعلام نتایج و طراحی سووال همكاری نمی كند و اطلاعات آنان نیز جامع و كامل نیست.

وی به موسساتی هم كه در این حوزه ها از جمله انتخاب رشته فعال هستند ، هشدار داد تا در نامگذاری موسسه ، مركز و آموزشگاه های از واژه ' سنجش ' به گونه ای استفاده نكنند كه به نوعی تداعی كننده همكاری و یا ارتباط با سازمان سنجش باشد.

مسوول فنی و آماری سازمان سنجش آموزش كشور گفت : دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1391 در گروه های آزمایشی علوم انسانی ، تجربی ، ریاضی ، هنر و زبان های خارجی از سوی سازمان سنجش آموزش كشور منتشر شد و داوطلبان كنكور پس از اطلاع از نتیجه آزمون خود می توانند از هفدهم تا بیست و سوم مرداد ماه جاری بر اساس یكصد كد ارائه شده نسبت به انتخاب رشته اقدام كنند.

مسوول فنی و آماری سازمان سنجش آموزش كشور از داوطبان مجاز به انتخاب رشته و خانواده های آنان خواست برای انتخاب رشته و یا انتخاب مراكز انتخاب رشته از مدارس و مشاوران مدارس ، راهنمایی بگیرند و تحت تاثیر تبلیغات غیرواقعی مراكز سودجو انتخاب رشته قرار نگیرند./س

برچسب ها: هشدار ، تبلیغاتی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.