معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و كشف و ضبط یكصد عدد سكه عتیقه مربوط به دوران ساسانی در جویبار خبر داد و گفت: سكه ها توسط ماموران آگاهی این شهرستان در هفته جاری از یك نفر قاچاقچی عتیقه در این منطقه كشف شد.

سرهنگ اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران به تشریح كشف سكه های مكشوفه پرداخت و افزود: در پی كسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش اشیا عتیقه در این شهر موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی جویبار قرار گرفت.

وی اظهارداشت: ماموران پس از چند روز كار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی قاچاقچی عتیقه با تعقیب وی ، مخفیگاهش را در یكی از مناطق مسكونی این شهر پیدا كردند.

وی بیان داشت: با هماهنگی مرجع قضایی در یك عملیاتی پلیسی و پس از محاصره مخفیگاه متهم این فرد را دستگیر و در بازرسی از منزل وی یكصد عدد سكه عتیقه مربوط به دوران ساسانی كشف و ضبط شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران اضافه كرد: اموال مكشوفه پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل مسوولان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان شد.

سرهنگ اسلامی ادامه داد: متهم پس از تشكیل پرونده توسط ماموران انتظامی جویباربرای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی جویبار شد./س

برچسب ها: کشف و ضبط ، سکه ، جویبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.