فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينكه مردم در انتخاب نوع رنگ و مدل لباسشان آزاد هستند،گفت:پليس در بحث پوشش بر رعايت حدود شرعي تأكيد دارد.



به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سردار دكتر اسماعيل احمدي مقدم با بيان اينكه تأييد مدل لباس برعهده نيروي انتظامي نيست و وظيفه قانوني هم ندارد،افزود:پليس بدنبال اين است كه حدود شرعي در جامعه رعايت شود و اينكه رنگ،مدل و جنس پارچه چيست اهميتي ندارد.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينكه پليس دخالتي در مدل هايي كه بنياد مد و لباس از سوي وزارت ارشاد ارائه مي دهد ندارد،تصريح كرد:مدل هاي خروجي اين بنياد بايد مطابق با شرع و قانون باشد.

وي با بيان اينكه حدود شرعي را تمام وزارت خانه ها و سازمان ها بايد طبق قانون رعايت كنند،افزود:تا زماني كه در موضوع مد لباس منفعل باشيم همواره از جاهاي ديگر مدل ها بر ما تحميل مي شود و ابتكار عمل در دستمان نخواهد بود.

سردار احمدي مقدم در ادامه با اشاره به اينكه روزه خواري بحث خلاف شرعي است كه جنبه سلبي و ايجابي ندارد،خاطرنشان كرد: اگر كسي مرتكب جرم شد پليس بايد مطابق قانون او را به مراجع قضايي ارجاع دهد.

فرمانده نيروي انتظامي اضافه كرد: خوشبختانه در بحث روزه خواري خيلي موارد زياد به چشم نمي خورد و الحمدالله همه مردم همراهي مي كنند و موارد معدودي هم كه هست ماموران با آن برخورد مي كنند. /
برچسب ها: پلیس ، پوشش ، رعایت ، شرع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار