کشف 26 فقره سرقت ساختمانهای نیمه کاره مهدیشهر

ماموران انتظامی شهرستان مهدیشهر استان سمنان با دستگیری یک سارق معتاد 26 فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره را در این شهرستان کشف کردند.

  به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رییس پلیس آگاهی استان سمنان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل از ساختمان در حال احداث ماموران برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

سرهنگ داود رسولی فر افزود: در بررسی ها مشخص شد، چند باب ساختمان در حل احداث که مالکان آن نکات ایمنی را رعایت نکرده و حتی حفاظی را برای پیشگیری از سرقت به کار نبرده اند، مورد دستبرد واقع شده است.

وی ادامه داد: پیگیری این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات گسترده و افزایش گشت های محصولی و نامحسوس سرانجام سارق سابقه داری که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد، شناسایی و دستگیر شد.

رسولی فر گفت: متهم تحت بازجویی های فنی کارآگاهان قرار گرفت و با توجه به کشف مقادیری لوازم سرقتی در مخفیگاهش، چاره ای جز اعتراف به سرقت نداشت.

وی اظهار داشت: متهم به علت اعتیاد به مواد و مشکلات مالی دست به سرقت زده و مرتکب 26 فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره شده است.

رسولی فر در پایان خاطر نشان کرد: متهم سابقه دار بوده و تعداد زیادی لوازم به سرقت رفته در مخفیگاه او کشف و ضبط شده است./ل
برچسب ها: رسولی فر ، مهدیشهر ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار