جلسه شورای عالی اشتغال شامگاه سه شنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور در محل مجتمع اداری و فرهنگی «ولایت» کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه شورای عالی اشتغال شامگاه سه شنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور در محل مجتمع اداری و فرهنگی «ولایت» کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

محمدرضا رحیمی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات شایسته کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایجاد فرصت های شغلی گفت: طرح های متعددی که در سالهای اخیر توسط دست اندرکاران کمیته امداد در جهت اشتغالزایی و خودکفایی خانواده های تحت پوشش اجرا شده قابل تقدیر است و امیدواریم این روند با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت خوداشتغالی و خودکفایی خانواده های تحت پوشش و همچنین برنامه های سرمایه گذاری و توسعه اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه شد.

در این نشست همچنین بانک مرکزی و شماری از مدیران عامل بانکها گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای برخی مصوبات مربوط به جلسات گذشته شورای عالی اشتغال ارائه کردند.

گفتنی است معاون اول رئیس جمهور پس شرکت در جلسه شورای عالی اشتغال از نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) که در راستای توانمندسازی و خوداشتغالی برپا شده بود، بازدید و در فضایی صمیمی با غرفه داران به گفتگو پرداخت.
"انتهاي پيام"/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار