مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: استکبار جهانی در سایه رشد و تعالی اقتصاد مقاومتی در ایران نه تنها از تحریم‌های دامنه‌دار خود نتیجه و ثمره‌ای نمی گیرد بلکه در این مسیر وادار به تسلیم می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد امروز در گردهمایی روحانیون و رابطان فرهنگی و عقیدتی سپاه در اردبیل افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارگزاران نظام اسلامی اهداف و سیاست‌گذاری‌های اصلی کشور را در حوزه اقتصاد مقاومتی مطرح کردند و از آن به عنوان یک حرکت الگویی در رسیدن به خود اتکایی کشور در عرصه اقتصادی نام بردند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی همیشه از توانمندی اقتصادی و نیروی انسانی ما هراس و نگرانی دارد گفت: اگر امروز امریکا و اتحادیه اروپا به تحریم همه جانبه ایران روی آوردند به دلیل موقعیت ممتاز اقتصادی ایران است که درسه دهه گذشته هیچ باجی به آنها نداده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل یکی از بازوان اصلی توانمندی اقتصادی را تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، توانمند و با برنامه توصیف کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل همچنین افزود: دشمن زبون ما امروز احساس می‌کند با تحریم برخی از مایحتاج و مواد ضروری ملت ما می‌تواند این کشور را در نقطه تسلیم مشاهده کند اما یقین داشته باشیم که ملت ایران با روحیه حماسی و عاشورایی و پرهیز از گرایش به سمت مصرف محصولات لوکس و خارجی روی پای خود ایستاده و حتی با صرفه‌جویی و مصرف کم سعی می‌کند در برابر دشمن گردن خم نکند./س 

برچسب ها: اردبیل ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.