علیرضا جلالیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از ارتقاء سطح کیفی معابر این منطقه با انجام اقدامات متعدد ترافیکی، انجام بیش از 20 مورد اصلاح هندسی، و اجرای عملیات آسفالت در منطقه خبر داد.

 علیرضاجلاجیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه 15 از م؟حمل و نقل و ترافیک به عنوان دروازه جنوب شرق تهران محسوب می شود که در تمام ساعات شبانه روز حجم بالایی از ترافیک با تنوع بالای وسیله نقلیه اعم از سبک و سنگین را هدایت می کند و حوزه حمل و نقل و ترافیک با مشارکت معاونت فنی و عمرانی منطقه اقدام به اجرای عملیات متعدد ترافیکی، اصلاحات هندسی و عملیات آسفالت و پیاده روسازی کرده است.

معاون فنی و عمران منطقه در خصوص اقداماتی که برای ایمن سازی معابر انجام شده گفت: نصب، بازسازی و نگهداری 90 چراغ راهنمایی و رانندگی،‌ نصب و نگهداری حدود چهار هزار عدد علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی بیش از یک هزار بلوک عابر پیاده و 300 ایستگاه اتوبوس و بیش از یک هزار و 100 مورد نوشتار و فلشی از اقدامات انجام شده است.

وی همچنین در ارتباط با اجرای عملیات پیاده روسازی گفت: عملیات پیاده روسازی در 19 معبر سطح محدوده به میزان 14 هزار و 934 متر مربع اجرا شده که بیشترین حجم عملیات اجرایی در ناحیه سه به میزان چهار هزار و 600 متر مربع و پس از آن در ناحیه یک به عنوان دو هزار و 496 متر مربع بوده است.

حلاجیان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بزرگراه های مهمی همچون امام علی(ع) و آزادگان در منطقه در حال اجرا می باشد که با اتمام آنها شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیکی منطقه خواهیم بود خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 90 درصد از املاک معارض طرح امام علی(ع)‌آزادسازی شده و تا یک ماه آینده بخش شرقی بزرگراه آزادگان نیز تکمیل می شود.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 در خصوص جزئیات طرح امام علی(ع) یادآور شد: طرح امام علی(ع) یک طرح تأثیرگذار در کاهش ترافیک است که شمال شرق تهران را از سمت دارآباد به جنوب شهر تهران در شهرری وصل می کند و موجب توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه می شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار