دادستانی کل مصر به رياست "عبدالمجيد محمود" خواستار تحقیق درباره جزئیات "ترور" عمرسلیمان معاون و رئیس دستگاه اطلاعاتی دیکتاتور مخلوع مصر در آمریکا و دست داشتن اوباما و سفير اين کشور در قاهره در اين ترور شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه مصری "الیوم السابع" در گزارشی نوشت:این شکایت از سوی "محمد فرید زکریا" رییس حزب "احرار الثوره" مطرح شده است . وی در این شکایت "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا و سفیر این کشور در قاهره و رئیس دستگاه اطلاعاتی آمریکا را به دست داشتن در ترور عمر سلیمان متهم کرده است.
 الیوم السابع خاطرنشان کرد: زکریا در این شکایت با اشاره به روابط نزدیک خود با عمرسلیمان خاطرنشان کرد که وی همواره از این نگران بود که ترور شود و در این اواخر به نوعی بیماری ناشناخته مبتلا شده بود که پروتئین های بدن را نابود می کند.
گفتني است، در مقدمه اين دادخواست دلايل ترور "عمر سليمان" به دست آمريکاييها اينگونه برشمرده شده است: عدم نفع سران رژيم سابق براي آمريکا و رژيم صهيونيستي ،تحقق برنامه‌ريزيهاي آمريکا براي آينده مصر و رهايي از سران حکومت "حسني مبارک" که با خود اطلاعات زيادي پيرامون روابط پنهاني مصر و رژيم صهيونيستي دارند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار