به منظور شبکه معابر بزرگراهی و تسهیل در تردد عبوری خودروها عملیات ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه آبشناسان - کوهسار اجرا می شود.



به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، ولی نجاتی،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاستهای مدیریت منطقه در بهبود شبکه بزرگراهی و معابر غرب تهران و کاهش ترافیک عملیات اصلاح هندسی و ایجاد دسترسی های محلی در اولویت برنامه ها پیش بینی و در حال اجرا است.

وی افزود: در همین راستا با در نظر گرفتن کاهش سفرهای شهری طرح اصلاح هندسی تقاطع آبشناسان کوهسار با ایجاد دسترسی راستگرد شرق به شمال اجرا شد.

به گفته نجاتی با اجرای این طرح ترافیکی حرکت خودروها از بزرگراه آبشناسان به جاده امامزاده داود و بلوار کوهسار بدون توقف در چراغ قرمز فراهم می شود .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه تصریح کرد : در حال حاضرضلع غرب بزرگراه آبشناسان در بن بست قرار دارد و همین امر مشکلات دسترسی ساکنین محدوده کن را موجب شده است که در راستای سهولت در تردد این بخش عملیات ایجاد سه رااهی متحرک و دسترسی ورود و خروج، بلوار کوهسار در حال انجام است.

وی افزود: با اجرای این طرح حرکت شمال به غرب و غرب به جنوب تامین می شود.

نجاتی ادامه داد : آستان مقدس امامزاده داود و همچنین مجموعه کوهسار از جمله جاذبه های سفر شهری در این نقطه هستند که انجام این طرح های ترافیکی کاهش بار ترافیکی و همچنین کاهش مصرف انرژی و زمان را موجب می شود.
برچسب ها: تقاطع ، بزرگراه ، آبشناسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار