حمیدرضاقلیچ خانی در ادامه با اشاره به مراحل پیگیری پیام ها افزود: پیام های شهروندان در قالب انتقاد، شکایت و تقدیر و تشکر از طریق تلفن و یا به صورت اینترنتی ثبت می شود و بعد از تفکیک براساس نوع پیام به نواحی مربوطه ارجاع داده می شود تا اقدام لازم در این خصوص صورت پذیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: بعد از رسیدگی و به نتیجه رساندن پیام های عمرانی و اجرایی با ارسال کننده پیام تماس گرفته تا رضایت خاطر آنها را جویا شویم و بعد نتیجه نهایی را به مرکز اعلام می کنیم.
قلیچ خانی با اشاره به ثبت پیام های شهروندی از ابتدای سال جاری اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 658 پیام در سامانه 1888 منطقه ثبت شده که از این تعداد 172 پیام به نتیجه نهایی رسیه و مابقی نیز در دست اقدام و یا اقدامی نداشته است.
وی ادامه داد: انتقاد از عملکرد ناوگان حمل و نقل و ترافیک، لکه گیری آسفالت معابر و نظافت شهری بیشترین موضوعات پیام ها را به خود اختصاص می دهد.
وی در ادامه اظهار داشت: تاکنون توانسته ایم با پیگیری و به نتیجه رساندن پیام های شهروندان رضایت خاطر آنها را جلب کنیم.
این در حالیست که سامانه 1888 منطقه 20 رتبه دوم را در جلب رضایت شهروندان کسب کرده است. قلیچ خانی در ادامه از جذب 250 ناظر افتخاری طی 4 ماه نخست سال خبر داد و گفت: جذب ناظران افتخاری بخش دیگر از فعالیت های این سامانه است.
مدیر سامانه 1888 منطقه 20 در ادامه بیان داشت: شهروندان از هر قشری (کارمند، دانشجو، دیپلم) و با هر رنج سنی می توانند ناظر افتخاری محله خود باشند آنها با دریافت کارت و که مخصوص می توانند پس از مشاهده مشکلات و معضلات شد آنها را با مدیران شهری در میان بگذارند.
قلیچ خانی در پایان خاطر نشان کرد:
آمارها نشان می دهد منطقه 20 در جذب ناظران افتخاری بسیار خوب عمل کرده است./ف