کیانوش ، رستمی از دیار پهلوانان

کیانوش رستمی، رستمی دیگر از دیار پهلوانان با کسب اولین مدال المپیک 2012 سرآغازی برموفقیت های ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مدال برنز شب گذشته کیانوش رستمی آغازي افتخار آمیز در ادامه المپیک لندن برای ایران اسلامی است و از این پس ورزشکاران ما به سوی مدال های المپیک هجوم خواهند برد و پرچم ایران را بارها و بارها به اهتزاز در می آورند.

*دلاوران کاروان ورزش ایران در راهند
کشتی گیران ما در فرنگی و آزاد امیدهای اول کسب مدال هستند و چهار وزنه بردار ایرانی از امروز با سعید محمد پور جوان اردبیلی کشورمان خیز دوم را برای کسب مدال برمی دارند و روزهای آتی کاروان کشورمان بارها و بارها ب رروی سکو خواهند رفت.
جوان ایرانی مرد روزهای سخت است، دنیا بار دیگر صلابت و غیرت جوانان ما را روی سکوهای المپیک نظاره خواهد کرد.
اگر ناداوری ها و نامیزبانی های المپیک را در انگلیس رقم زدند تا کاروان ما را از مدال محروم کنند با یورش کیانوش، رستمی دیگر از دیار پهلوانان ناامیدانه نظاره گر افتخار آفرینی کیانوش شدند و این قصه تا پایان المپیک بارها و بارها ادامه خواهد داشت.

 كيانوش رستمي : خوشحالم كه پرچم ايران را به اهتزاز در آوردم

وزنه بردار برنزي كشورمان در المپيك گفت: از اين كه توانستم در المپيك لندن پرچم ايران را به اهتزاز در بياورم ، خوشحال هستم.


كيانوش رستمي ، وزنه بردار دسته 85 كيلوگرم پس از كسب اولين كاروان كشورمان در المپيك لندن در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: از اينكه اولين مدال كاروان كشورمان در المپيك لندن به دست آمد و توانستيم پرچم ايران را در انگلستان به اهتزاز در بياورم خيلي خوشحال هستم من بالاخره دست خالي اين ميدان بزرگ را ترك نكردم و به قولي كه به مردم كرمانشاه داده بودم عمل كردم اميدوارم آنها از من راضي باشند.

وي ادامه داد: كسب مدال طلا حقم بود و بايد مقام قهرماني را در اين دسته به دست مي آوردم با اين حال كه در طول تمرينات چندين بار وزنه 220 را مهار كرده بودم ولي استرس در مسابقات علت اصلي ناكامي من در المپيك بود.

رستمي خاطرنشان كرد: اوت شدن مرادي بر استرس من افزود. از اين كه مرادي نتوانست در حركت يك ضرب وزنه 166 كيلوگرم را مهار كند خيلي ناراحت شدم.

وي ادامه  داد: المپيك ميدان بزرگي است و استرس بالا در اين مسابقه باعث شد تاوزنه هاي 174 و 214 را به راحتي هم چون تمرينات مهار نكنم و در يك لحظه نتوانستم حتي جلوي خود را ببينم و سرم گيج رفت به همين دليل وزنه از من جلوتر رفت و  افتاد .

رستمي تاكيد كرد: در المپيك آتي با تمركز بالا، استرس كم تر و تجربه بيشتر مدال طلا را کسب خواهم کرد.

'گزارش از اکبر باقري/ق



برچسب ها: کشتی ، کیانوش ، پهلوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار