مسئول نیروگاه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از افزایش دو درصدی برق مصرفی پالایشگاه در سال 90 نسبت به مدت مشابه سال 89 خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازروابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، محمد حسن قاسمیان با اعلام این خبر افزود: برق تولیدی نیروگاه در سال 89 به میزان 103 هزار و 546 مگاوات ساعت برق بوده است که در همین راستا چهار هزار و 852 مگاوات ساعت برق از شبکه سراسری جهت مصارف غیرصنعتی گرفته شده است.

وی اظهارداشت: در مجموع 108 هزار و 398 مگاوات ساعت برق مصرف شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این آمار در سال 90 به میزان 94 هزار و 652 مگاوات ساعت تولید برق در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بوده است.

قاسمیان ادامه داد: همچنین 17 هزار و 307 مگاوات ساعت برق از شبکه سراسری گرفته شده است که در مجموع 110 هزار و 959 مگاوات ساعت برق مصرف شده است.

وی تاکید کرد: بنابراین میزان برق مصرفی پالایشگاه در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 89 به میزان دو درصد افزایش یافته است.

قاسمیان با بیان این که نیروگاه برق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد دارای پنج توربین است خاطر نشان ساخت: سه توربین پالایشگاه گازی و دو توربین بخار است که در حالت عادی سه دوربین در حال فعالیت، یک توربین در حال تعمیرات اساسی و یک توربین در حالت آماده قرار دارد./س

برچسب ها: افزایش ، برق ، مصرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.