يك دانشجوي فوق ليسانس شيمي دانشگاه تهران گفت: تنها انگیزه پذيرش دانشجوي پولي با نام دانشگاه تهران سوءاستفاده از اعتبار دانشگاه تهران است.

مريم باقري دانشجوي فوق ليسانس شيمي دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي تشكيل دانشگاه تهران 2 گفت: از عواقب تأسيس دانشگاه پولي عدم تمرکز رئیس دانشگاه و معاونان او در اجرای وظایف اصلیشان است.
 
 وي با توجه به اعتبار علمی دانشگاه تهران گفت: دانشجوياني که وارد دانشگاه تهران می‌شوند از سطح و انگیزه قابل قبولی برای علم‌آموزی برخوردار هستند، اما متاسفانه دانشگاه تهران 2 با برگزاری آزمون زبان و بدون سنجش رسمی از طریق آزمون و با برگزاری مصاحبه اقدام به پذیرش دانشجو كرده‌‌‌است.
 
باقري تصريح كرد: تنها انگیزه نامگذاری دانشگاه تهران 2 استفاده از اعتبار دانشگاه تهران برای پذیرش دانشجو بوده و اين نامگذاری جهت سوء استفاده از اعتبار دانشگاه تهران است.
 
اين دانشجوي دانشگاه تهران اظهار داشت: دانشگاه در صدد است براي رفع مشكلات مالي خود از طريق جذب دانشجوي پولي بر حل اين مشكلات برآيد، اما قطعا پذيرش دانشجو بدون كنكور و سنجش با مشكلات عديده‌اي مواجه خواهد بود.
 
 وي در پايان با اشاره به اجراي شدن اين قانون خاطر نشان كرد: اين  قانون تاثیرات بسیاری بر کیفیت آموزش در دانشگاه و سطح عمومی دانشگاه خواهد گذاشت و قطعا باعث شكاف در عرصه علمي و فرهنگي دانشجويان مي‌شود.

انتهاي پيام/ س3
 

برچسب ها: دانشگاه ، پولی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار