نماینده مجلس گفت: با عملیات وعده صادق ۲ توانستیم گوشه‌ای از توان خود و ناتوانی صهیونیست‌ها را به‌طور همزمان نشان دهیم.

محمدقسیم عثمانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق ۲ گفت: مردم ایران و همه ملت‌های آزاده جهان انتظار متفاوتی از کشورمان و نگاه استراتژیک نظام در مقابله با زور، سلطه و تجاوز دارند.

وی اظهار کرد: کاسه صبر ملت ایران لبریز شد و عملیات وعده صادق ۲ به نتیجه رسید و کاری کردیم که هم توان خودمان را به رخ دشمنان بکشیم و هم ناتوانی اسرائیل را نشان دهیم تا درس عبرتی شود که دیگر پای خود را از گلیم خود بیرون‌تر نگذارند.

نماینده مردم بوکان در مجلس تاکید کرد: با عملیات وعده صادق ۲ توانستیم گوشه‌ای از توان خود و ناتوانی صهیونیست‌ها را به‌طور همزمان نشان دهیم که درس عبرتی می‌شود برای آنها تا دیگر از این غلط‌ها نکنند.

عثمانی اظهار کرد: کشور‌های مسلمان اگر براساس نگاه اسلامی و قرآنی نگاه کنند باید از عملیات وعده صادق ۲ حمایت کنند و در همین جهت حرکت کنند، اما کشوری که اسلامش براساس آموزه‌های اسلام ناب نباشد و اسلام آمریکایی باشد اسلام در آن کشور منفعل می‌شود لذا نمی‌توان از آنها انتظاری داشت.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صاق ۲ آزمایشی برای کشور‌های اسلامی است که در چنین موضوعی که موضوع اسلام، بشریت و دفاع از حق مظلوم است باید ببینیم چه موضعی خواهند داشت و کشور‌ها در این زمینه محک خوبی می‌خورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار