این یک چرخه ای از آزار و اذیت کودکان توسط پدرو مادر در امریکا می باشد که به بهانه های مختلف انجام می گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سامانت ماری 26 ساله نامادری کودکان جیمز الن تیلور پدر 29 ساله، ساکنین استوبن ویل ایالت اوهایو آمریکا، سه کودک خود را برای تنبیه داخل جعبه های پلاستیکی تنها با یک مجرای تنفسی قرار می دادند و در منزل مخفی می کردند.
کوکان 5، 6 و 8 ساله علاوه بر تنبیهات بدنی مکرر، زمان خرید و تفریح والدین مجبور به تحمل شرایط سخت داخل جعبه بودند. لازم به ذکر است برادران نامادری کمک شایانی را به این زن و شوهر در امر آزار و اذیت کودکان می کردند و از کودکان در چنین حالتی و درغیاب والدین نامهربان نگهبانی می کردند.


یکی از دوستان خانوادگی که متوجه بدرفتاری این دو با کودکان می شود برای نجات آنها به کمک می آید و مراتب را به پلیس اطلاع می دهد. کودکان نیز شرایط وحشتناک خود را در داخل جعبه به پلیس گزارش می دهند.
پس از روشن شدن موضوع، زن و شوهر مذکور به دادگاه فراخوانده شدند تا درمورد اقدام سخیف و نامهربانانه خود به قاضی توضیح دهند.


ژورنال استار گزارش داده است: این زن و شوهر اعتراف کرده اند که دو کودک را کشان کشان به داخل جعبه های پلاستیکی می آوردند و در داخل خانه برای ساعت های متمادی حبس کرده و خود برای خرید به سوپرمارکت و فروشگاه می رفتند.
خبرنگاران ای بی سی نیوز که در دادگاه حضور داشتند به نقل از قاضی دادگاه جفری بروزس، نوشته اند: این یک چرخه ای از آزار و اذیت کودکان توسط پدرو مادر در امریکا می باشد که به بهانه های مختلف انجام می شود.
قاضی افزود: اکنون کودکان را از خانه خارج کرده ایم و درحال حاظر شرایط جسمانی خوبی دارند.


واشنگتن پست نوشته است: این هفته زوج متهم امریکایی در هیئت منصفه جفرسون کانتی مورد بازجویی های بیشتر قرار خواهند گرفت و به جرائمشان مبنی بر به خطر انداختن جان دو کودک خردسال، تبه کاری و جنایت، حبس غیر قانونی و تخطی از قانون رسیدگی خواهد شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.
هرکدام از این دو به مجازات اعمال غیر انسانی خود به میزان تنبیه های بدنی که به دو کودک وارد کرده اند، می رسند. برادران سامانت ماری نیز به علت کمک به این دو برای قرار دادن کودکان در جعبه های پلاستیکی، مهرو موم کردن آن و قرار دادن تنها یک مجرای تنفسی بر روی جعبه مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

برچسب ها: کودک ، آزاری ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.