مربي تيم ملي دو و ميداني معتقد است، در بازي هاي المپيك نمونه گيري هاي متعدد باعث پايين آمدن ركوردها شد.

جواد خسرو شيري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  با بيان اين مطلب اظهار داشت: از عملكرد كاوه موسوي در ماده پرتاب چكش راضي هستيم اما امين نيك فر در پرتاب وزنه بايد بهتر عمل مي كرد زيرا در مسابقات جهاني مختلف و دوره قبل بازي هاي المپيك هم حضور داشت و توقع بيشتري از وي داشتيم.

وي افزود:  نيك فرد در المپيك  قبلي با سه خطا از دور رقابت ها كنار رفت اما در اين دوره خوشبختانه با يك پرتاب صحيح توانست در جدول صاحب رنكينگ شود، در مقابل كاوه موسوي در مسابقات دو و ميداني المپيك خوب ظاهر شد و بهترين ركورد فصلش را به ثبت رساند.

خسرو شيري تصريح كرد: المپيك ميدان بزرگي است كه بهترين هاي دنيا و مدعيان برتر در آن حضور دارند اما در هنگام برگزاري مسابقات دو و ميداني در روزهاي اول و دوم بارندگي و لغزندگي استاديوم و گرفتن نمونه هاي بسيار از ورزشكاران ركورد هاي پايين را به ثبت رساندند.
 
وي در مورد عملكرد ارزنده در پرش طول گفت: ارزنده نتوانست ركورد سهميه خود را در المپيك ثبت كند و فكر مي كنم مشكل وي تجربه نكردن ميدان بزرگ است در مجموع فكر مي كنم كاوه موسوي در پرتاب چكش بسيار با روحيه در مسابقات حاضر شد و مبارزه كرد./مح
برچسب ها: مربی ، رکورد ، بازی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار