جانشين فرمانده انتظامي استان هرمزگان از كشف 576 كيلو و 760 کيلوگرم مواد مخدر و دستگيري 45 قاچاقچي در 10روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران سرهنگ احمد دادستاني در اين رابطه اظهار داشت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان هاي بندرعباس، ميناب، رودان، لنگه و قشم با تلاش هاي شبانه روزي در 10 روز گذشته حين گشت زني و كنترل محورهاي مواصلاتي 21 دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر را شناسايي و متوقف کردند .
وي افزود: مأموران در بازرسي از خودروها 491 كيلو و 320 گرم ترياك و 85 كيلو و 440 گرم حشيش جمعأ 576 كيلو و 760 گرم انواع مواد مخدر را كشف كردند. جانشين فرماندهي انتظامي استان يادآور شد: مأموران پر تلاش و خستگي ناپذير استان طي 22 عمليات جداگانه 45 نفر از عوامل و عناصر قاچاق مواد مخدر را دستگير و 7 باند مواد مخدر رامتلاشي كردند.
سرهنگ داستاني خاطرنشان کرد: مواد مخدر مکشوفه به همراه خودروهاي توقيفي به همراه خودروها توقيفي به پليس مبارزه با مواد مخدرانتقال و متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند. /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار