معاون اقشاري سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: مسلمانان ميانمار سال‌هاست كه بدون بروز چنين جناياتي در اين كشور زندگي مي‌كنند و پذيرش اختلاف قوميتي در كشتار مسلمانان ميانمار به هيچ وجه عقلاني نيست.

سردار سيد محمود حسيني در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تأکيد مقام معظم رهبري بر اجراي اقتصاد مقاومتي، عملكرد اصناف در اين زمينه را مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت: هر چه در اين مسير گام برداشته شود باز هم جاي پيشرفت وجود دارد چون ظرفيت انجام کارهاي بسيار بزرگ در اقشار و اصناف مشاهده مي‌شود.

وي افزود: هيچ‌كس نمي‌تواند نقش اصناف در پيشبرد اقتصاد مقاومتي را ناديده بگيرد، البته اين افراد هم با توجه به حس مسئوليت‌پذيري بالاي خود همواره در طول دوران انقلاب، اقدامات شايسته‌اي در راستاي پيشبرد اهداف نظام انجام داده‌اند.

معاون اقشاري سپاه محمد رسول الله(ص) اصناف را يكي از حاميان اصلي در بحث توليد ملي دانست و گفت: اصناف مي‌توانند با اتخاذ تدابير صحيح، گام‌هاي موثري در جهت رسيدن به خواست مقام معظم رهبري و ايجاد آسايش ملت ايران فراهم آورند.

سردار حسيني در ادامه، فجايع ميانمار را در راستاي تلاش‌هاي استكبار جهاني براي مبارزه با اسلام ارزيابي و تصريح كرد: مسلمانان ميانمار سال‌هاست كه بدون بروز چنين جناياتي در اين كشور زندگي مي‌كنند و پذيرش اختلاف قوميتي در كشتار مسلمانان ميانمار به هيچ وجه عقلاني نيست.

وي تاكيد كرد: دست پليد صهيونيست‌ها آغشته به خون مسلمانان ميانمار است و آنان قصد دارند با آزار مسلمانان در سراسر جهان، راه پيشرفت را بر ملت‌هاي مسلمان سد کنند.

معاون اقشاري سپاه محمد رسول الله(ص) همچنين در خصوص مسائل سوريه يادآور شد: علاقه مردم سوريه به نظام استكبارستيز حاكم بر اين کشور، عامل اصلي مقاومت سوري‌ها تا به امروز بوده است.

سردار حسيني با اشاره به اينکه  تنش‌ها در سوريه با برنامه‌ريزي صهيونيست‌ها صورت گرفته است، خاطرنشان كرد: مردم اين كشور به هيچ وجه از اين تنش‌ها حمايت نمي‌كنند و تلاش مسئولين سوري براي حل مشكلات مردم و اصلاحات اساسي، حمايت ملت اين كشور از نظام حاکم را دو چندان كرده است.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: حسینی ، سپاه ، میانمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار