جانشين فرمانده انتظامي استان قزوين از دستگيري 3 جاعل اسناد مالکيت و شناسنامه اي در 2 اقدام پليسي خبر داد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ پاسدار "غلامحسين دارايي" اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي قزوين پس از کسب خبر مبني بر فروش قطعه زميني در خيابان ملاصدرا ، بلافاصله در محل حاضر شدند.
وي ادامه داد: اين ماموران با همکاري شهروندان ، متهم را حين فروش سند و زمين شناسايي و دستگير کردند.
جانشين فرمانده انتظامي استان قزوين اضافه کرد: متهم در بازجويي فني پليس ، ضمن اعتراف به جعلي بودن سند مالکيت ، گفت که سند را از فردي در قزوين جهت فروش، دريافت نموده است.
سرهنگ "دارايي" افزود: پليس با هماهنگي قضايي ارائه کننده سند را نيز دستگير که در اين اقدام ، متهم اذعان کرد که اسناد مالکيت را از شخصي در تهران به صورت سفيد خريداري و جهت فروش به يکي از دوستانش در قزوين داده است.
اين مقام مسئول با اشاره به دستگيري 2 متهم خاطر نشان کرد: تحقيقات پليس در اين زمينه ادامه دارد.
جانشين فرمانده انتظامي استان قزوين گفت: ماموران پليس آگاهي قزوين به دنبال شکايت فردي مبني بر افتتاح حساب جاري توسط فردي به نام وي و سوء استفاده از حساب در يکي از بانک هاي قزوين موضوع را بررسي و در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ "غلامحسين دارايي" بيان داشت: در بررسي ماموران مشخص شد فردي که قبلا همکار شاکي بوده با دسترسي به اسناد شناسنامه اي وي اقدام به افتتاح حساب جاري نموده که متهم با همکاري بانک شناسايي شد .
وي تصريح کرد: در اين اقدام ، متهم ضمن اعتراف به جعل مدارک دستگير و تحويل مراجع قضايي شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار