شبكه جهاني "صداي آشنا" همزمان با فرارسيدن ايام ضربت خوردن مولاي متقيان حضرت علي (ع) و شب‌هاي پرعظمت قدر با ويژه برنامه‌ "شب‌هاي شيدايي" ميهمان هم‌وطنان مقيم خارج از كشور مي‌شود.

زهرا تقي ملا ،سردبير ،نويسنده و گوينده‌ اين برنامه به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه "شب‌هاي شيدايي" در دو قالب كارشناسي و نمايشي به سمع مخاطبان خواهد رسيد.
وي افزود:حجت‌الاسلام هادي اتابكي كارشناس اين برنامه را برعهده دارد و "شب‌هاي شيدايي" در هفدهم مرداد (18 رمضان) به كارشناسي رابطه ماه خدا و حضرت علي (ع) ، 19 رمضان به  تاثير مناجات با خدا به ويژه ماه رمضان، 20 رمضان ايمان و عبادت حضرت علي (ع) و شب قدر، 21 رمضان دعا كردن و تاثر آن در زندگي،‌ 22 رمضان دلايل پنهان بودن شبهاي قدر و 23 رمضان موضوع وداع با ماه رمضان را بررسي خواهد كرد.
سردبير "شبهاي شيدايي" اظهار داشت:بخش نمايشي اين ويژه برنامه نيز روزهاي 18 و 19 و 20  ماه مبارك رمضان به موضوع واقعه شهادت حضرت علي (ع)،در روز 21 رمضان به فضائل امير المومنان (ع) و روزهاي 22 و 23 رمضان به موضوع كمك و نيكي به مردم به ويژه در ماه مبارك رمضان خواهد پرداخت.
تقي ملا خاطرنشان كرد:"شب‌هاي شيدايي" كاري از گروه دين و انديشه شبكه جهاني صداي آشناست كه به تهيه‌كنندگي سيدمحمد جواد هاشمي نيا و كارگرداني بهرام سروري نژاد تهيه و توليد شده و از سه شنبه 17 تا 22 مرداد ساعت 11 به وقت تهران برابر با ساعت 6:30 به وقت گرينويچ از كانال اروپا ، ساعت 7 به وقت تهران برابر با ساعت 3:30 به وقت گرينويچ از كانال آمريكا و ساعت 5 به وقت تهران برابر با ساعت00:30 به وقت گرينويچ از كانال آسيا و ا قيانوسيه شبكه "جهاني صداي آشنا" به سمع هموطنان مقيم خارج از كشور مي‌رسد./ه
برچسب ها: شبهای ، شیدایی ، صدای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار