سازمان بسيج رسانه در آستانه 17 مرداد روز شهادت خبرنگار از جان گذشته شهيد محمود صارمي و "روز خبرنگار" بيانيه اي صادر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سازمان بسيج رسانه در آستانه 17 مرداد، سالروز شهادت خبرنگار از جان گذشته شهيد محمود صارمي و "روز خبرنگار" بيانيه اي صادر کرد که متن آن را مي‌خوانيد:

1- شهادت، هنر مردان خداست. شهيد محمود صارمي با پرواز عاشقانه نام خويش را براي هميشه در اذهان ياران و دوستداران خويش ماندگار کرد. سازمان بسيج رسانه شهادت اين بزرگ مرد را که به پاس جانفشاني وي "روز خبرنگار" ناميده شده به اصحاب رسانه، خانواده آن بزرگوار و ملت شهيد پرور ايران تبريک عرض مي کند.

2- روز خبرنگار به عنوان فرصتي مغتنم براي يادآوري لحظات حساس به شمار مي‌آيد. لحظاتي که جنگ بي‌امان رسانه اي دشمن تنها در پيروي از راه و روش شهيدان اين عرصه قابليت خنثي شدن را دارا است قلم‌هاي خونرنگ اصحاب رسانه و شمار قابل توجه ياران خبرنگار نقطه اميد نظام در مقابله با هجمه هاي رسانه اي دشمن است.

3- در عرصه داخلي هشياري و استواري دو مولفه حضور هميشگي در صحنه است زيرا دشمنان با القائات خود سعي در ايجاد رخنه بين صفوف پيوسته اصحاب و ياران عرصه رسانه را دارند.

4- براساس تاکيدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و شرايط خاص کشور و منطقه، بهترين زمان براي خدمت رساني رسانه اي در کشور فراهم آمده است لذا بر ياران رسانه است که با اميد آفريني و جاري ساختن هرچه بيشتر شور زندگي از ظرفيت ويژه خود براي شاداب نگاهداشتن جامعه بهره گيرند.

5- سازمان بسيج رسانه در پرتو عنايات رهبري (مدظله العالي) و بامدد از همت جمعي دلاور مردان و شير زنان هميشه در صحنه اصحاب رسانه روز خبرنگار را گرامي داشته و توفيق ه مه بزرگواران را از خداوند خواهان است.
انتهاي پيام/ر

برچسب ها: سازمان ، بسیج ، روز ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار