رييس کلانتري 153شهرک وليعصر(عج) از دستگيري اعضاي باندي که شبانه اقدام به سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو هاي پارک شده شهروندان ساکن در خيابان سپيده مي کردند،خبر داد.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ عليرضا حيدري رييس کلانتري 153 شهرک وليعصر(عج)  گفت : نيمه هاي شب گذشته ماموران دايره پيشگيري در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و برخورد با سارقان به ويژه سارقان خودرو،لوازم و محتويات خودرو حين گشت زني در خيابان "سپيده شمالي" به چند جوان که در حال پرسه زني و ولگردي بودند مشکوک شده و از آنجاييکه احتمال مي دادند متهمان به احتمال قوي اعضاي باند سرقت لوازم خودرو باشند در صدد دستگيري آنان برآمدند.
سرهنگ حيدري ادامه داد:در حاليکه ماموران لحظه به لحظه به منظور توقف و دستگيري متهمان به آنان نزديک مي شدند متهمان به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجيح داده و به سرعت متواري شدند.با فرار متهمان عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز و در نهايت دقايقي بعد با اجراي طرح مهار و به کمک چند تيم گشتي مستقر در سطح حوزه استحفاظي متهمان به سرعت دستگير و بلافاصله پس از دستگيري براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل شده و تحت بازجويي هاي فني قرارگرفتند.
اين مقام مسئول در پليس پايتخت  اظهار داشت:در بازجويي هاي فني مشخص شد متهمان که 8 جوان به نام هاي "اكبر. د"،"حسين.د"،"برات.ح"،"مهدي.ش"،"عبدالرضا .ش"،"محمدرضا.ش"،"محمد.ر"و شهرام. ع" مي باشند همگي از سارقان حرفه اي لوازم و محتويات داخل خودرو هستند.
رييس کلانتري 153شهرک وليعصر(عج)در پايان تصريح کرد:پرونده اي در اين رابطه تشکيل و متهمان براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران پايگاه پنجم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفتند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار