کشتی گیر همدانی بامداد امروز (سه‌شنبه) با بدرقه ابراهیم جوادی و حسن رنگرز راهی لندن محل برگزاری بازی‌های المپیک 2012 شد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ آزادکاران المپیکی بامداد امروز به ایروان ارمنستان اعزام شدند تا بعد از توفقی یک ساعت و نیمه در فرودگاه این کشور راهی لندن شوند.
در مراسم بدرقه تیم ملی کشتی آزاد ابراهیم جوادی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی و دارنده مدال برنز المپیک، حسن رنگرز، مشاور وزیر و نایب رئیس فدراسیون کشتی، کشتی‌گیران و اعضای کادر فنی تیم‌های کشتی آزاد و خانواده‌های المپیکی‌ها حضور داشتند.
با توجه به برنامه رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن، حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم و صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم باید روز 20 مردادماه به مصاف رقبای خود بروند و سپس نوبت به مسعود اسماعیل‌پور در وزن 60 کیلوگرم، احسان لشگری در وزن 84 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 120 کیلوگرم می‌رسد که روز 21 مردادماه با حریفان المپیکی خود رقابت کنند. مسابقات این 2 روز از ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.
مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم و رضا یزدانی در وزن 96 کیلوگرم نیز روز 22 مردادماه به میدان می‌روند که این رقابت‌ها طبق برنامه از ساعت 12 به وقت تهران آغاز خواهد شد.
رسول خادم مدیر تیم‌های ملی کشتی و سرمربی، کیانوش اعتماد مقدم مربی بدنساز و رضا لایق، محمد طلایی و علیرضا رضایی مربیان تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به رقابت‌های المپیک 2012 لندن هستند.
همچنین با آغازمسابقات آبهای آرام المپیک لندن آرزو حکیمی نماینده کشورمان در کایاک یکنفره بانوان امروز به مصاف حریفان خود می رود.
مسابقات آبهای آرام المپیک لندن از امروز آغاز می شود. آرزو ‏حکیمی نماینده بخش بانوان کشورمان امروز با حضور در مسابقه مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر ‏کار خود را در این رقابت ها آغاز خواهد کرد. حکیمی در گروه نخست دور مقدماتی با حریفانی از کوبا، نیوزلند، ‏دانمارک، آلمان، فنلاند و آمریکا مسابقه می دهد. این رقابت از ساعت 13:40 دقیقه در دریاچه اتون دورنی ‏لندن آغاز خواهد شد.‏
حکیمی کار سختی در این مسابقه پیش رو دارد چراکه وی با تناله هاتون از نیوزلند مقام اول مسابقات قهرمانی ‏جهان سال 2011، هنریته هانسن مقام اول کاپ 1 جهانی و مقام پنجم کاپ 2 جهانی 2012 و کاترین واگنر ‏دارنده مدال برنز المپیک پکن هم گروه است.‏
آرزو حکیمی علاوه بر این ماده ، روز جمعه در کایاک یکنفره 200 متر بانوان نیز به مصاف رقبای خود خواهد ‏رفت.‏/س
برچسب ها: کشتی گیر ، همدانی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.