شمار زيادي از عناصر گروه هاي مسلح در شهر حلب کشته شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني العالم ؛ اين شبکه گزارش داد ساعات گذشته درگيري هاي متعددي ميان ارتش سوريه و گروه هاي مسلح رخ داد.

اين پيش بيني وجود داشت که اين گروه ها به برخي از نهادهاي دولتي در اين شهر حمله کنند و افرادي را بربايند. درگيري هاي شديدي در منطقه الاشرفيه نيز در جريان است. مقابله ارتش سوريه و کميته مردمي با اين گروه هاي مسلح ادامه دارد.

شماري از عناصر مسلح که تلاش داشتند مدارس و نهادهاي دولتي را به مقر عمليات خود تبديل کنند کشته شدند. همچنين گروه هاي مسلح از چند محور تلاش کردند به کاخ دادگستري در شهر حلب حمله کردند که با واکنش قويي نيروهاي ارتش روبرو شدند.

 ارتش سوريه با گروه هاي مسلح تروريست در منطقه صلاح الدين درگير شد . بيشتر افراد کشته شده داراي تابعيت کشورهاي عربي هستند.

همچنين نيروهاي امنيتي سوريه با تلاش برخي از گروه ها که مي خواستند وارد شهر حلب شوند برخورد کردند، شماري از اين افراد کشته شدند و خودروهاي آنان منهدم شد. همچنين يک تبعه ترک موسوم به عثمان کاراهان که به همراه عناصر مسلح با نيروهاي ارتش سوريه مي جنگيد، کشته شد.

وي افزود: درگيري ها در اطراف منطقه صلاح الدين همچنان ادامه داشته و منطقه الحمدانيه در سيطره نيروهاي ارتش قرار دارد و گروه هاي مسلح تلاش مي کنند با بسيج نيروهاي خود به نهادهاي دولتي در اين منطقه حمله کنند. همچنين گروه هاي مسلح تلاش مي کنند به قلعه شهر حلب که داراي جايگاه راهبردي است حمله کنند ولي تلاش هاي آنان تا کنون شکست خورده است.

همچنين نيروهاي امنيتي سوريه يک عنصر مسلح را در شهر الشدادي در استان الحسکه اين کشور بازداشت کردند. وي يک دستگاه کاميون حامل سلاح براي گروه هاي تروريست هدايت مي کرد که توقيف و مصادره شد.

يک يگان از نيروهاي مسلح سوريه با تروريستهايي که قصد داشتند از محله الخالديه شهر حمص فرار کنند، درگير شدند. در اين درگيري هفت تروريست کشته و چند نفر زخمي شدند.

شماري از تروريستها هم در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه در تلکلخ کشته و زخمي شدند. عبدالواحد الدندشي، عبدالله مجان و بکر حسن موسي سه نفر از تروريستها در تلکلخ شناسايي شدند.

در استان ادلب هم نيروهاي مرزبان سوريه يک گروه تروريستي را اطراف جسرالشغور تعقيب و عبدالمعطي ابراهيم و بلال الحاجي دو تروريست را بازداشت کردند. در درگيريها در دوما هم يک تروريست کشته و يک نفر بازداشت شد. اين افراد بمبهاي ساخت اسرائيل همراه داشتند. نه فرد مسلح در ادلب هم تسليم شدند.

حمله تروريستها هم با تلاش نيروهاي امنيتي سوريه در شهر القصير در استان حمص هم ناکام ماند. خالد الواو ، محمد شمس الدين و محمد کليمج از جمله تروريستهاي کشته شده در اين درگيريها بودند. يک مخفيگاه تروريستها در محله رکن الدين دمشق هم کشف شد.

درگيريهايي هم در بصري الشام در اطراف درعا بين نيروهاي ارتش سوريه و تروريستها رخ داد. عبدالرحيم المصري و يحيي محمد از جمله تروريستهاي کشته شده در اين درگيريها بودند.

تعداد زيادي از تروريستها هم در شهر صماد در اطراف درعا کشته شدند که سالم الدوس شناسايي شد.

برچسب ها: سوریه ، تروریست ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار