معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: به منظور پرکردن اوقات فراغت شهروندان درماه مبارک رمضان وهمچنین ارتقای سطح آگاهی های دینی و مذهبی روزه داران دوره های مختلف آموزشی برای شهروندان برگزار می شود.

سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: اعزام شهروندان به نمایشگاه قرآن از جمله برنامه های قابل اهمیت ماه مبارک رمضان است که در سرای محلات برگزار می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 با اشاره به سلامت روزه داران ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال شهروندان روزه دار در خانه های سلامت مستقر در سرای محلات کارگاه و همایش های روزانه با موضوع تغذیه در ماه مبارک رمضان و همچنین غربالگری قند و فشار خون بصورت رایگان برگزار می شود.
زمانی با اشاره به برکات قرآن درماه رمضان بیان کرد: 9 ایستگاه در میدان های اصلی و پر تردد نواحی 9 گانه جانمایی شده که ضمن توزیع دعا و قرآن مسابقات روخوانی و حفظ قرآن، نقاشی و خاطره نویسی برای شهروندان برگزار می کند.
وی اظهار داشت: دوره دیگری ویژه مادران دارای فرزندان زیر 4 سال بوده که در این دوره به مادران آموزش هایی در زمینه های اعتقادی و مذهبی داده می شود.
* ایستگاه های تندرستی منطقه 4 آماده ارائه خدمات ورزشی است
در ادامه اعظم شکوهی مدیر تربیت بدنی بانوان شهرداری منطقه 4 بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده بانوان 10 ایستگاه تندرستی آماده ارائه خدمات ورزشی به بانوان است.
شکری خاطر نشان کرد: ایستگاههای تندرستی بوستانهای صدف، دانش 3، شقایق، گلریز، الغدیر، آفتابگردان، شهرک امید، خانه سلامت، پلیس و مجموعه ورزشی صدف در طول ماه مبارک رمضان میزبان بانوان ورزشکار منطقه 4 خواهد بود./ف
برچسب ها: بیان ، ضمن ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار