معاون آموزش و تربیت مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: آمادگی نیروهای مرزبانی برای دفاع و صیانت از كشور بسیار مطلوب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل سردار غلامحسین یعقوبی دیروز در دیدار با مرزبانان پاسگاه های مرزی پارس آباد افزود: هم اكنون مرزبانان كشور با روحیه و توان مضاعف مشغول حفاظت و حراست از مرزهای ایران اسلامی هستند.

وی كه با هدف ارزیابی توان آموزشی و رزمی واحدهای هنگ مرزی پارس آباد به این شهرستان سفر كرده گفت: مرزبانان غیور جمهوری اسلامی ایران برای مقابله جدی با هرگونه تهدید ، تعدی و تجاوز احتمالی دشمنان در آمادگی كاملی به سر می برند.

یعقوبی با اشاره به آمادگی و روحیه خوب نیروهای مرزبانی پارس آباد افزود: آموزش های انفرادی و واحدی و نیز آموزش های یگانی به خوبی در پاسگاه های مرزی این شهرستان در حال اجرا است.

وی انسداد فیزیكی مرزها را اساسی ترین و مهم ترین اولویت مرزبانی كشور ذكر كرد و گفت: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه های مهمی نیز در دست اجرا است.

معاون آموزش و تربیت مرزبانی جمهوری اسلامی ایران مرزهای استان اردبیل را از امن ترین مرزهای كشور دانست و افزود: مرزهای دو كشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به عنوان مرز دوستی و مودت ، از نظر امنیت و ثبات در سطح بالایی قرار دارد./س

برچسب ها: پارس ، آباد ، آمادگی ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.