عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت:‌ طرح دولت آشتي ملي در زمان دولت هاشمي رفسنجاني تا حدودي شكل گرفته بود كه به توفيقات چنداني دست پيدا نكرده است.

صاحب حجتي عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاهاي اصلاح طلبان مبني بر  عدم حضور آنها در صحنه سياسي منجر به اختلاف ميان اصولگرايان شده است، گفت: اينكه اصلاح‌طلبان ادعا دارند در انتخابات مجلس نهم حضور نداشته‌اند با تشكيل فراكسيون اقليت در اين نهاد به صورت خودكار رنگ مي‌بازد.

وي تصريح كرد:‌ اگرچه در ميان اصولگرايان بر سر نحوه اداره امور تفاوت ديدگاه وجود داشته اما هيچگاه در ميان افراد اين جريان اختلاف و تشدد آرا وجود نداشته است.

حجتي با اشاره به اينكه اصلاحات سعي دارد با فرافكني به صحنه سياسي كشور بازگردد، افزود: اصولگرايان به صراحت اعلام كرده‌آند كه جريان اصلاحات زماني مي‌تواند به صحنه بازگردد كه تكليف خود را با جريان انحرافي مشخص كند و از ملت ايران عذرخواهي كنند.

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به تشكيل دولت آشتي ملي خاطرنشان كرد: اين طرح در زمان دولت هاشمي رفسنجاني نيز اجرايي شده اما به توفيقات چنداني دست پيدا نكرده است.

انتهای پیام///

پ2


 

برچسب ها: حجتی ، شورای ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار