مقامات امنيتي و اطلاعاتي رژيم صهيونيستي و کشورهاي شرکت کننده در جنگ عليه سوريه به تازگي تشکيل جلسه داده‌اند و براي متشنج کردن اوضاع لبنان و اقدام عليه حزب الله تصميماتي گرفته‌اند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه المنار ؛ وزير جنگ رژيم صهيونيستي و رئيس سازمان جاسوسي خارجي اين رژيم و  همچنين رئيس سازمان جاسوسي عربستان سعودي از جمله شرکت کنندگان در اين نشست بوده‌اند.

 منابع آگاه تأييد کردند در نشست اطلاعاتي چند مليتي که به تازگي در يکي از کشورهاي عربي برگزار شده بود و مسئولان سازمانهاي اطلاعاتي کشورهاي شرکت کننده در توطئه براي سرنگوني نظام سوريه شرکت کرده بودند ،  درباره توزيع نقشها و مأموريتها براي تشکيل به تعبير آنان خاورميانه ميانه‌رو توافق شد .

ايهود باراک و تمير بردو رئيس موساد و  بندر بن سلطان رئيس سازمان اطلاعات عربستان از جمله اين  افراد بودند.

اين منابع گفتند تشديد فعاليت سازمانهاي اطلاعاتي در لبنان و تلاش براي پيگيري فعاليتهاي حزب الله  و جمع آوري گزارشهاي اطلاعاتي دقيق و بيشتر درباره مخفيگاههاي سلاح اين حزب و همچنين نفوذ به حزب الله براي آنکه اطلاعات بسيار دقيقي جمع آوري شود تا امکان اجراي عمليات نظامي عليه حزب الله به وجود آيد از مواردي است که در اين نشست درباره آنها توافق شده است.

برچسب ها: سوریه ، لبنان ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار