دبیر فدراسیون بوکس گفت: مشت زنان المپیک کشورمان فراتر از انتظارمان برروی رینگ ظاهر شدند و زنگ تفریحی برای دیگر مشت زنان نبودند.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران بیان داشت: عملکرد 4 بوکسور المپیک کشورمان در سی امین دوره بازیهای المپیک 2012 لندن بسیار خوب بود و به مشت زنان قدرتمند جهان ثابت کردند که زنگ تفریحی برای آنان نیستند.

وی افزود: احسان روزبهانی جوان قدرتمندمان شب گذشته مقابل حریف قزاق خود بسیار عالی مبارزه کرد و آنچه را که در توان داشت انجام داد و با اختلاف بسیار جزیی مغلوب وی شد این باخت نیز برای ما ارزشمند است و چیزی از شایستگی های وی کم نخواهد کرد.

وی با مبارزه مطلوب خود ثابت کرد که چیزی از لحاظ قدرت و فنی از قهرمان جهان کم ندارد و میتواند حتی این مشت زن قدرتمند را شکست دهد. اما باز هم به دلیل کم لطفی داوران نتوانست پیروز میدان شود.

اردلان اظهار داشت: در طی این پانزده دوره حضور در بازیهای المپیک بهترین عملکرد را مشت زنان از خود به نمایش گذاشتند و باور بوکسور توانستیم سه برد را بدست آوریم.

وی افزود: اگرچه در این بازیها باز هم نتوانستیم طلسم شکنی کنیم اما بوکسور هایمان توانستند به یک خودباوری برسند که می توانند از پس مشت زنان قدرتمند جهان برآیند و از لحاظ و تکنیک از آنان کم ندارند.

اردلان درپایان خاطرنشان کرد: به طور قطع پس از بازگشت مشت زنمان از لندن از آنان تقدیر خواهیم کرد و برای المپیک بعدی با قدرت بیشتری برنامه ریزی می کنیم./مح

برچسب ها: بوکس ، اردلان ، رینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار