قهرمان ارزنده و پیشین تیم ملی تکواندو گفت: در بازی نیمه نهایی تکواندو المپیک باقری معتمد مسابقه را به خوبی اداره کرد و این احتمال نیز وجود دارد که شاید وی مصدوم باشد.

 مهدی بی باک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مسابقات محمد باقری معتمد در وزن دوم المپیک اظهار داشت: محمد باقری معتمد پر روحیه بازی کرده به خوبی با اداره مسابقاتش تا فینال پیش رفته و امیدوارم صاحب مدال طلا شود هرچند که کار سختی پیش رو دارد.
 
وی افزود: احساس می کنم معتمد دچار پاره گی از ناحیه رباط acl زانو شده باشد اما با مدیریت در بازی آخر خود مقابل حریف برزیلی به فینال رسید زیرا وی بازیکنی نیست که به سختی مسابقاتش را برنده شود.
 
وی گفت: معتمد در بازی آخر مثل علیرضا دبیر در المپیک سیدنی فقط مسابقه را اداره کرد تا بازنده نشود.اما نباید مقابل بازیکن کم نفس حریف اشتباه می کرد و در حالی که بازیکن برزیلی ادعای مصدومیت داشت در 14 ثانیه پایانی بازی را به تساوی کشاند در حالی که در هنگام مداوا استراحت می کرد.
 
بی باک گفت: معتمد کار سختی مقابل تکواندوکار ترکیه ای در فینال دارد و اگر وضعیت بهتری داشت با اطمینان از مدال طلایش می گفتم.اما معتمد بازیکن باهوشی است و احتمال دارد همه قدرتش را برای بازی فینال حفظ کرده باشد.
 
_ کرمی بازی های سختی پیش رو دارد
 
تکواندوکار سابق تیم ملی در مورد حریفان یوسف کرمی در المپیک تصریح کرد: کرمی به مراتب کار سخت تری پیش رو دارد به خصوص حریفان آرژانتینی و آمریکایی قدرتمند بوده اما حریف ایتالیایی وی از کرمی واهمه دارد.
 
وی افزود: کرمی مشکل بدنی ندارد و باید در ضربات بالا دقت بیشتری به خرج دهد و احتمالا تکواندوکار آرژانتینی فینالیست بازی ها است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار