کرمانشاه /

با انتقال آب از سد بیستون مشكل كم آبی بخش فیروز آباد مرتفع می شود

یكی از نمایندگان مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشكل كم آبی بخش فیروز آباد، گفت: با انتقال آب از سد بیستون، مشكل كم آبی این بخش تا حدود بسیار زیادی مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سید سعید حیدری طیب' گفت: فیروز آباد با 31 هزار نفر جمعیت و بیش از 230 روستا متاسفانه از محرومیت های زیادی رنج می برد كه باید با كمك مسوولین و مدیران دستگاه های اجرایی برای رفع و یا حداقل كاهش آن ها تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی، مهمترین مشكل بخش فیروز آباد را كم آبی عنوان كرد و افزود: در این راستا باید با تمام توان اقدامات لازم را انجام داد و هرچه سریعتر باید زمینه انتقال آب از سد بیستون به فیروز آباد فراهم شود.

حیدری طیب خاطرنشان كرد: انتقال آب از سد بیستون سبب خواهد شد تا 90 درصد از مزارع فیروز آباد مشروب و آب شرب تعداد زیادی از روستاهای این بخش تامین شود.

نماینده كرمانشاه در مجلس ادامه داد: از آنجایی كه درآمد اصلی مردم بخش فیروز آباد از راه كشاوزی حاصل می شود، قطعا آبیاری مناسب زمین های كشاورزی اهالی این بخش سبب رونق اقتصادی در منطقه خواهد شد و شرایطی را فراهم می كند تا در آمد سرانه آن ها افزایش یافته و مردم وضعیت بهتری پیدا كنند./س


برچسب ها: سد ، بیستون ، فیروزآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.