مديرکل تبليغات اسلامي همدان گفت: حجاب بانوي ورزشکار همداني در المپيک 2012 لندن رخدادي استثنايي در ترويج عفاف و حجاب است.

حجت الاسلام احد آزاديخواه در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان در مورد بازتاب رسانه هاي جهان درباره حجاب مه لقا جامه بزرگ بانوي تيرانداز همداني در المپيک لندن افزود: وقتي يک خانم جوان موفق همداني با عزم راسخ تصميم مي گيرد با حجاب کاملا اسلامي، خود را در يکي از موفق ترين جايگاههاي ممکن به جهان معرفي کند به طور حتم رسانه هاي منتظر دنيا اين موضوع را به عنوان يک پديده کاملا اثربخش در حوزه ترويج عفاف و حجاب مي دانند.
وي خاطرنشان کرد: اين اقدام ورزشکار همداني در حقيقت مهر سکوتي بر شيطنت رسانه هاي مسموم دنيا بود، گرچه آنان دوست ندارند چنين موضوعاتي را اطلاع رساني کنند اما اين بانوي ورزشکار با اين اقدام اسلامي و قرآني خود همگان را حيرت زده و دوستان و علاقمندان آموزه هاي قرآني را خرسند کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: دختران و زنان جامعه بايد از اين اتقاق به ياد ماندني درس گرفته و با تمام باور به سمت حجاب صد در صد اسلامي بروند و بدانند که حجاب براي زن نه تنها محدوديت و ممنوعيت نيست بلکه موجب پيشرفت و موفقيت است که يک دختر محجبه مسلمان از مسير حجاب به المپيک لندن راه پيدا مي کند.
حجت الاسلام احد آزاديخواه در ادامه به راهکارهاي مقابله با بدحجابي در جامعه اشاره کرد و افزود: آموزش سبک زندگي اسلامي ايراني مي تواند راهکاري در اين زمينه باشد، زنان جامعه ما بايد آموزش ببينند و بدانند که بدحجابي مقدمه ناامني در جامعه و مهمرين عامل سست شدن ارکان خانواده است.
وی خاطرنشان کرد: فروشندگان پوشاک نيز بايد نسبت به فروش پوشاک اسلامي اقدام کنند البته توليدکنندگان پوشاک بايد رويکرد توليدات خود را به سمت الگوهاي اسلامي ايراني ببرند.

آزاديخواه تصريح کرد: نکته مهم اين است که اگر فروشنده پوشاکي با علم به اينکه فروش اينگونه لباس ها مقدمه ترويج بدحجابي و توسعه گناه و چشم چراني در جامعه است، اقدام به فروش کند اين معامله و سود حاصله نيز حرام و در حقيقت همکاري در گناه است و فروشندگان بايد به اين نکته توجه کنند زيرا اين اقدام از سوي آنان سزاوار بازار اسلامي نيست./س
برچسب ها: بانو ، ورزشکار ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.