پليس استان اصفهان 70 كيلو گرم هروئين و ترياك را طي دو عمليات جداگانه در دو شهرستان سميرم و شهرضا کشف کرد.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران  مصطفي صادقيان در اين رابطه گفت:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سميرم با همكاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان حين كنترل خودروهاي عبوري در محور آباده به حنا به يك دستگاه خودروي سواري پژو مشكوك و قصد متوقف كردن آن را داشتند كه راننده به محض مشاهده ماموران از صحنه متواري مي شود.
 سرپرست مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان افزود:ماموران پس از چندين ساعت عمليات تعقيب و گريز سرانجام خودروي مذكور را در جاده هاي خاكي اطراف متوقف و در بازرسي از آن مقدار 29 كيلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع هروئين را كشف و ضبط و پنج نفر از سرنشينان آن را نيز دستگير كردند.
 اين مقام مسئول عنوان داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا نيز حين كنترل خودروهاي عبوري در ايست و بازرسي شهيد امامي اين فرماندهي مقدار 41 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك را از دو دستگاه خودروي پژو 405 و يك دستگاه كاميون بنز كشف و چهار نفر را در اين رابطه دستگير كردند.
 صادقيان خاطر نشان كرد: در مجموع عمليات هايي كه شب گذشته در دو شهرستان سميرم و شهرضاي استان اصفهان انجام شد مقدار 70 كيلو گرم مواد مخدر از نوع هروئين و ترياك كشف، سه دستگاه خودروي سبك و سنگين توقيف و 9 نفر در اين رابطه دستگير شدند.
سرپرست مركز اطلاع رساني  با بيان اينكه سوداگران مرگ دستگير شده كه همگي اهل و ساكن استان هاي جنوبي كشور بودند و قصد انتقال اين مقدار مواد به شهر تهران را داشتند گفت: در اين خصوص پرونده تشكيل و متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شدند./ث
برچسب ها: کشف ، اصفهان ، هروئین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار