مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ محمدرضا سوقندی' در نشست هماهنگی برگزاری هشتمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی (كبوترحرم) افزود: این جشنواره از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است و در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم شهریورماه برگزار می شود.

وی گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع)، گرامیداشت تولیدكنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و كمك به انتشار گسترده تر این آثار، شناسایی، معرفی و گرامی داشت تولیدكنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی جشنواره مرتبط با فرهنگ رضوی و نیز كمك به تولید و انتشار گسترده این آثار و بوجود آوردن جریان ادبی در كشور از اهداف برگزاری این جشنواره است. .

وی گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو مرحله به صورت كدگذاری شده داوری می شود كه در مرحله اول همه آثار بررسی شده و آثاری كه اصول ابتدایی داستان نویسی را رعایت كرده باشند برای انتخاب آثار برگزیده به مرحله دوم راه می یابند.

در این نشست مقرر شد شركت كنندگان تا پانزدهم شهریور آثار خود را از طریق پست الكترونیكی www.kabotare haram.com و یا ایمیل semnan.ershad@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

برگزاری نشست های تخصصی و كارگاههای آموزشی با حضور اساتید و صاحب نظران مطرح كشوری از جمله برنامه های جنبی این جشنواره است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.