علی دهکردی به جمع بازیگران فیلم تلویزیونی « دنیای بهتر » به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سیمافیلم پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما ، سید محمود رضوی تهیه کننده این تله فیلم با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: در حال حاضر گروه در حال تصویربرداری در منطقه ای در شمال کشور هستند و تصویربرداری این پروژه رو به اتمام هست .

وی افزود: در تهران نیز لوکیشن های خیابان هفت تیر ، دیباجی ، اختیاریه و نیاوران لوکیشن های اصلی کار بودند و برای این پروژه جمعا 27 جلسه تصویربرداری پیش بینی شده است .

فیلمنامه « دنیای بهتر » به قلم نیلوفر محلوجی به نیکی کردن در حق دیگران و بی تفاوت نبودن در مورد بدی ها و کاستی هایی که در پیرامون انسان ها وجود دارد می پردازد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: امیر علی پسر بچه ده ساله، برای انجام تکلیف درس اجتماعی اش ؛ در دنیای کودکی خود به این نتیجه می رسد که اگر او به سه نفر خوبی کند و در عوض خوبی او؛ هریک از آن سه نفر در حق سه نفر دیگر خوبی کنند و به این ترتیب ... .

شاهرخ فروتنیان ، نگار عابدی ، سعید چنگیزیان ، سحر دولتشاهی ، لیدندا کیانی ، بهاره ریاحی ، میثم رازفر ، آیلی حیدری ، احسان امانی ، مهدی باطبی ، اکبر معززی و لیلی فرهادپور بازیگران اصلی این کار هستند.

همچنین فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: تهیه کننده : سید محمود رضوی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: شهرام کیور ، مدیر تصویربرداری : محمد رسولی ، مدیر تولید : مرتضی متولی ،  طراح صحنه و لباس : بابک کریمی طاری ، طراح گریم: زهرا کمالی ، صدابردار: کامران کیان ارثی ، منشی صحنه : مریم اولیایی ، عکاس : باران جعفری .

گفتنی است بهروز شعیبی تا کنون تله فیلم هایی چون « میان ماندن و رفتن » ، « پیش خواهد آمد » ، « بال های خوشبختی » و « جایی برای بودن » را برای مرکز سیمافیلم کارگردانی کرده است.

« دنیای بهتر » را سید محمود رضوی در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه می کند ./ي2

برچسب ها: دهکردی ، بازیگر ، سیمافیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار