سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به پیروزی های اخیر تیم ملی کشتی فرنگی در اولمپيک و نقش ویژه "محمد بناء" از پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر نامگذاری خانه کشتی منطقه 19 به نام "محمد بنا" خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ دکتر محمد هادی ایازی با اعلام این خبر با تبریک پیروزی های ورزشکارانمان در مسابقات المپیک و آرزوی تدام این موفقیت ها گفت : به دلیل تلاش ارزنده سرمربی کشتی فرنگی کشورمان و نقش ویژه ایشان در پیروزی ملی پوشان ، شهرداری تهران برآن شد تا خانه کشتی شهرداری منطقه 19 را به نام محمد بنا سرمربی این تیم نامگذاری کند.
 
وی افزود : به همین منظور پیشنهادی به شورای اسلامی شهر تهران ارسال و پس از تصویب اعضای محترم شورا خانه کشتی منطقه 19 به نام محمد بنا نامگذاری می شود.
 
بنا بر این گزارش ، خانه کشتی منطقه 19 که قرار است به نام محمد بناء نام گذاری شود در تقاطع بلوار شکوفه و خیابان شهید مطهری در محدوده عبدل آباد قرار دارد .
 
این خانه کشتی با مساحت 4600 متر مربع در سه طبقه و دارای سالن کشتی با ظرفیت قرارگیری 6 تشک ، سالن بدنسازی و رزمی و همچنین سونا و جکوزی است که این امکانات در میان خانه های کشتی احداث شده بی نظیر است .
 
از دو سال پیش عملیات عمرانی این مجموعه آغاز شده و 5/4 میلیارد تومان هزینه ساخت آن شده است .
 
عملیات احداث این خانه کشتی هم اکنون به اتمام رسیده ، در مرحله تجهیز و آماده افتتاح و بهره برداری است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار