مسئول دفتر احمدی‌نژاد در روزهای پایانی عمر خود در نظر دارد با ایجاد تغیراتی در سطح وزرا؛ استانداران و برخی دیگر از مقامات دولتی از جمله حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی شیوه مدیریتی جدیدی را به نمایش گذارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، مشایی که از او اسفندیار دولت یاد می‌شود قصد دارد با ایجاد تغییراتی در کابینه دولت دهم زمینه‌های یک فعالیت انتخاباتی را در بدنه دولت آغاز کند.

برپایه این خبر از جمله این تغییرات می‌توان به برخی عزل و نصب‌های دولت در حوزه استانداران بدون هیچ هماهنگی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.همچنین بحث تعویض وزرا یکی دیگر از مواردی است که تا کنون دولت موضع رسمی خود را در قبال آن روشن نکرده است.

در این میان حذف حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی که پیش از این به عنوان معاون امور مجلس رئيس جمهور  مشغول به فعالیست بود و در حال حاضر مسئولیت هماهنگی و پیگیری ارتباط دولت با روحانیون را بر عهده دارد، است.

شنیده های خبرنگار قاصد حاکیست به عقیده برخی افراد در بدنه دولت، میرتاج‌الدینی نتوانسته است نیازهای دولت را تاکنون در هیچ حوزه ای برآورده سازد و وی از زمان حضور در بدنه دولت فقط به دنبال لابی‌های شخصی و سیاسی خود بوده و حضورش در میان یاران احمدی‌نژاد اثرگذاری خاصی نداشته است.

گفتنی است تاکنون رئیس جمهور نظری درخصوص عزل این روحانی از سمت فعلی خود در دولت مطرح نکرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار