معاون عمرانی استاندار كهگیلویه و بویراحمدبه نقش تحول سازطرحهای مهرماندگاراشاره كرد و گفت: بهره برداری از طرحهای مهر ماندگار به توسعه عمرانی و افزایش شاخص های برخورداری این استان كمك می كند.

'كورش امیدی پور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ' نظارت كارشناسان و مسوولان بر روند اجرای 27 طرح مهر ماندگار این استان را یاد آور شد و افزود: در یك ماه گذشته پس از بازدید دستیار رییس جمهوری یك گروه از كارشناسان و بازرسان ستاد مهر ماندگار كشور نیز از روند پروژه های این استان بازدید كرده اند.
وی با بیان اینكه گروه بازرسان روند اجرای این طرحها را مطلوب ارزیابی كرده اند اظهار داشت: با این وجود استاندار و دیگر مسوولان و دستگاههای بهره بردار برای اجرای این طرحها براساس برنامه زمانبندی نظارت دارند.
امیدی پور كارخانه سیمان مارگون را یكی از این طرحها دانست و افزود: این طرح از جمله پروژهای كلانی است كه بدنبال سیاست تشویقی سوی دولت نهم برای جذب سرمایه گذاری در مناطق كم برخوردار در یك منطقه محروم با مشاركت سرمایه گذار خارجی احداث شده است.
وی با بیان اینكه ساخت این پروژه عظیم تولیدی صنعتی به توسعه این منطقه كمك نموده است افزود: این طرح با 60 درصد پیشرفت فیزیكی و ظرفیت سه هزار و300تن در سال علاوه بر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ، زمینه صادرات سیمان و ارزآوری برای كشور را فراهم كرده است.
امیدی پور از بازدید گروه كارشناسان ستاد مهرماندگار در هفته گذشته از روند اجرای طرحهای مهر ماندگار این استان خبر داد و گفت: روند اجرای این طرحها مطلوب ارزیابی شده است.
وی گفت: جاده پاتاوه – دهدشت، بزرگراه بابا میدان- یاسوج - سمیرم، توسعه باند فرودگاه یاسوج، تالار فرهنگی یاسوج، موزه یاسوج، مجتمع فرهنگی ورزشی بنیاد شهید، دانشكده صنعت و معدن چرام، دانشكده نفت و گاز گچساران،بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج، بیمارستان 96تختخوابی گچساران، تامین آب دشت دو هزار و 500 هكتاری لیشتر گچساران، ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج، كارخانه تولید انواع آجر دهدشت را از جمله طرح‌های مهم مهر ماندگار این استان است./س

برچسب ها: طرح ، مهر ، ماندگار ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.