عضو مجمع نمايندگان آذربايجان شرقي با بيان اينكه تلفات زلزله روز گذشته آذربايجان تا كنون به 300 كشته و 2000 مجروح رسيده است، بر لزوم تسريع در روند امدادرساني به آسيب‌ديدگان تاكيد كرد.

ارسلان فتحي‌پور نماينده مردم كليبر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح آخرين جزئيات حادثه زلزله 6.6  ريشتري استان آذربايجان شرقي گفت: طبق اطلاعات به دست‌آمده تا كنون(لحظه مخابره خبر) متاسفانه  300 كشته و بيش 2000 مجروح بر اثر زمين‌لرزه در شهرستان‌هاي ورزقان، اهر و هريس گزارش شده است.

وي در ادامه تصريح كرد: همچنين برخي از روستاهاي تابعه شهرستان کليبر نيز به صورت جزئي تخريب شده ولي خوشبختانه خسارت جاني درپي نداشته است.

عضو مجمع نمايندگان آذربايجان شرقي با بيان اينكه سرعت امدادرساني در اين منطقه به‌كُندي صورت مي‌گيرد، اظهار داشت: شب گذشته به محض اطلاع از موضوع در تماس تلفني با معاون اول رئيس جمهور و مسئولان ذيربط خواستار تسريع در رسيدگي به امور زلزله‌زدگان شديم و اكنون نيز همچنان خواستار تسريع در رسيدگي به امور هستيم.

وي همچنين اظهار داشت: در حال حاضر وزير كشور، وزير بهداشت و همچنين رئيس سازمان مديريت بحران در منطقه حضور دارند و تمام تلاش ما بر اين است تا هر چه سريعتر به اوضاع مصدومان و آسيب ديدگان رسيدگي و آنان را از شرايط فعلي برهانيم.

فتحي‌پور در پايان با خانوادهاي جان‌باختگان و آسيب‌ديدگان زلزله روز گذشته آذربايجان ابراز همدردي کرد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: زلزله ، تبریز ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار