مدیرکل هلال احمر استان کرمانشاه گفت: هلال احمر استان کرمانشاه 56 تیم عملیاتی فعال دارد که در حالت آماده باش هستند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عادل شفیعی در پی وقوع زلزله در شهرهای ورزقان، اهر و هریسآذربایجان شرقی اظهار کرد: در پی وقوع زلزله 6.2 ریشتری 21 مرداد ماه که در آذربایجان شرقی رخ دادسازمان هلال احمر از هلال احمر استان کرمانشاه درخواست نیروی امدادی و کمک‌رسانی به شهرستان‌های زلزله‌زده این استان را کرد.

شفیعی ادامه داد: هلال احمر استان کرمانشاه نیز بلا‌فاصلهیک تیم کامل 33 نفر از نجات‌گران، 6 آمبولانس، 2 دستگاه خودرو کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله‌، تیم درمانیمتشکل از پزشک و پرستار و همچنین تیم سگ‌های تجسس را به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

وی تصریح کرد: تیم جستجوی سگ‌های استان کرمانشاه در سطح کشور مقام اول را دارد.

مدیرکل هلال احمر استان کرمانشاه با اعلام آمادگی کامل هلال احمر استان برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله شهرستان‌های استان آذربایجان شرقیافزود: هلال احمر استان کرمانشاه 56 تیم عملیاتی فعال دارد کهدر حالت آماده باش هستند.

شفیعی در پایان گفت: هم‌اکنون نجات‌گران تیم هلال احمر استان کرمانشاه در مناطق تعیین شده در استان آذربایجان شرقی عملیات جستجو و کمک‌رسانی را انجام می‌دهند و چنانچه مجددا کمک بخواهند در کوتا‌ه‌ترین زمان ممکن تیمی را همراه با تجهیزات کامل کمک‌رسانیبه مناطق زلزله‌زدهاعزام خواهیم کرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.