به گفته شاهدان هنگامی که حکم دادگاه برای این کشیش خیانتکار خوانده شد او یک لیوان آب خواست و به ‌سرعت قرص‌ ها را بلعید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تعدد انتشار اخبار مربوط به تجاوز کشیش های غربی به کودکان و زنان، باعث بروز رسوایی های بزرگ برای این قشر شده است و واتیکان چندین بار به خاطر این اتفاقات تاسف آور رسما عذرخواهی کرده است.

یکی از این اتفاقات تلخ، تجاوز کشیش کلیسایی در فلوریدا به یک دختر جوان بود که بازتاب زیادی در رسانه های این کشور داشت. این کشیش به نام جیمز ریچارد هریس زمانی که در دادگاه حکم گناهکار بودن خود را شنید با خوردن قرص دست به خودکشی زد.

قاضی دادگاه، جیمز هریس را به 80 سال زندان محکوم کرد. به گفته شاهدان هنگامی که حکم دادگاه خوانده شد او یک لیوان آب خواست و به ‌سرعت قرص‌ها را بلعید. مأموران دادگاه سعی کردند تا قرص‌ها را از دهانش خارج کنند اما موفق نشدند و او را به بیمارستان انتقال دادند.

دادستان دادگاه در این رابطه گفته است که جیمز نه به خاطر عذاب وجدان بلکه زمانی که متوجه شد سال‌ های زیادی را باید در زندان بگذراند تصمیم به خودکشی گرفت چرا که تحمل این مدت زندان برایش مشکل بود.

البته پزشکان توانستند با اقدام سریع او را از مرگ حتمی نجات دهند اما او فعلا در وضعیت نامناسب جسمانی به سر می برد و چند هفته ای می تواند به جای زندان، در بیمارستان اقامت کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار