سرپرست تیم کوهنوردی شهرداری منطقه یک گفت: تیم کوهنوردی منطقه یک در راستای برنامه های مستمر و مداوم کوهنوردی توانست قله 5 هزار و 671 متری دماوند را در هفتمین صعود فتح کند.

  علیرضابیاتانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: صعود به قله دماوند، با برنامه ریزیها و هماهنگی های اداره تربیت بدنی منطقه یک و حضور کارمندان ورزشکار که از آماده ترین نفرات تیم بوده و توانایی خود را در تمرینات بهبود بخشیده بودند انجام شد.

وی بیان کرد:‌ تیم کوهنوردی منطقه یک از دی ماه 1390 تشکیل شده و علاوه بر تمرینات هفتگی مداوم، تاکنون 6 صعود به قله های مختلف از جمله صعودهای زمستانی قله های توچال، دارآباد، الوند همدان و همچنین صعود به شیرکوه را تجربه کرده بود.

بیاتانی تصریح کرد: پیشروی به قله ساعت 2و 30 دقیقه بامداد شروع و ساعت 9 صبح قله 5 هزار و 671 متری دماوند، بلندترین قله ایران توسط تیم کوهنوردی شهرداری منطقه یک فتح شد.

وی گفت: هدف از صعود به قله دماوند توسعه ورزش کوهنوردی آشنایی بیشتر کارمندان با ورزش و کسب افتخار برای ایران است.

بیاتانی افزود: در مسیر حرکت،‌تیم هایی از کشورهای سوئد، ترکیه، آلمان و اسلوانی و شهرهای مختلف ایران حضور داشتند ولی به علت برودت هوا و شرایط جوی نامناسب اکثراً موفق به صعود به قله نشدند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار