سعيد خال كارشناس مذهبي رسانه در گفتگو با
خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:ماه مبارك رمضان به دليل شرايط معنوي و جايگاه ويژهي آن در ميان ديگر ماهها ميتواند از اثر بخشي زيادي برخوردار باشد.
وي تصريح كرد: رسانه ميتواند با استفاده از پيامهاي مناسب به منجر به برقراري مثبت با مخاطب باشد.
وي بيان كرد: تلويزيون باتلاش بسيار خود توانسته برنامه هاي گسترده و متنوعي را در ماه رمضان توليد كند، اما در برخي مواقع به دليل برنامهريزي نامناسب برنامهها و نبود كيفيت مطلوب با استقبال عمومي مواجه نميشود.
خال تصريح كرد: مردم به دليل اعتقادات عميق باورهاي مذهبي خود به ماه رمضان زماني برنامه هاي رسانه را ميپذيرند كه موجب ارتقاء اعتقادات ديني آن ها بشود.
وي در پايان گفت: براي تحقق شعار معنويت در جوانان بايد با زبان، انديشه و روحيات آنان آشنا باشيم و در اين امر رسانه توانسته با سوژههاي جديد خود باعث جذب جوانان بشود./ي2