تعداد زياد فيلم ها از كشورهاي صاحب سبك فيلم سازي براي حضور در جشنواره فيلم كوتاه نشان دهنده اهميت جشنواره در بين فيلم سازان خارجي است و نام بين المللي جشنواره فيلم كوتاه تهران برازنده اش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مينو فرشچي فيلم نامه سينما و عضو هيات انتخاب بخش بين الملل در گفت وگو با ستاد خبري  بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در ارزيابيش در كيفيت آثار متقاضي حضور در جشنواره گفت : با توجه به بررسي فيلمهاي ، تعداد زيادي فيلم با كيفيت در اين بخش حضور پيدا كرده بودند .
تعداد زياد فيلم ها از كشورهاي صاحب سبك فيلم سازي  براي حضور در جشنواره فيلم كوتاه نشان دهنده اهميت جشنواره در بين فيلم سازان خارجي است و نام بين المللي جشنواره فيلم كوتاه تهران برازنده اش است.
نويسنده شوكران با اشاره به حجم بالاي فيلمهاي متقاضي حضور در جشنواره تصريح كرد : به همراه ساير اعضا هيات انتخاب آثار را با دقت مورد بررسي قرار داديم و فيلمهايي كه با ملاك هاي ما هماهنگي داشتند را انتخاب كرديم . مهم ترين ملاك در انتخاب وجود ارزش هاي سينمايي و رعايت استانداردهاي توليد و ساخت يك فيلم كوتاه بود .
نويسنده كاغذ بي خط به فيلم هاي خوبي كه از كشور جنوبي براي حضور در جشنواره ارسال شده بود اشاره كرد و گفت : كشور كره جنوبي در حوزه فيلم كوتاه از رشد قابل ملاحظه اي برخوردار بود . كشور اسپانيا هم با توجه به سابقه طولانيش در فيلم سازي از كشورهاي شاخص جشنواره محسوب مي شود . كشورهاي در حال توسعه هم بتدريج پيشرفت هاي خوبي در عرصه فيلم سازي به دست آورده اند و خودشان را به سطح كشورهاي توسعه يافته رسانده اند .
مينوفرشچي، دكتر شهاب الدين عادل، دكتر مجيد شيخ انصاري كار انتخاب آثار بخش مسابقه بين الملل را در بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران بر عهده دارند.
بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران توسط انجمن سينماي جوانان ايران از 10 تا 16 مهر ماه به دبيري " هاشم ميرزاخاني" برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار