مدیر عامل سازمان اموال تملیکی در گردهمائی فرماندهان پایگاههای بسیج سازمانهای تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی با اشاره به نقش بسیج در دوران مختلف انقلاب اسلامی، به تاثیر گذاری آن در تحقق ...

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، اردشیر محمدی در جمع فرماندهان پایگاههای بسیج سازمانهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارائی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران سرخورده  از ناکامی هایشان در مقابله  با این انقلاب مردمی و اسلامی تمام تلاش خود را از طریق فشارهای اقتصادی به مردم کشور ما تحمیل می کنند و بالاترین سطح تحریم ها را بر علیه کشورمان اعمال کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: من اعتقاد دارم همانطور که بسیجیان در دفاع مقدس در مقابله با استکبار جهانی پیروز و سربلند بودند در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی نیز موفق عمل خواهند کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان اموال تملیکی به اهمیت نقش بسیج در محیط های اداری  اشاره کرد و افزود: بسیج در نظام  اسلامی جایگاه رفیع و بسیار ارزشمندی دارد و زیباترین کلمه در ادبیات انقلاب اسلامی است و تصریح  کرد: بسیجی باید در جمیع  جهات  الگو  و اسوه  بوده  و در انجام وظایف و ماموریتها و در حسن برخورد با مردم سر آمد و نمونه باشد.

وی در ادامه  افزود: سازمان اموال تملیکی از نیروهای متخصص و پاکدستی بهره می گیرد که بیش  50 درصد از آنان عضویت فعال در بسیج دارند./س
برچسب ها: سازمان ، اموال ، تملیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار