بالاخره شواليه تاريكي، فيلم كريستوفر نولان با فروش 19 ميليوني اش در اين هفته از صدر جدول فروش به زير آمد و در جايگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هاليوود نيوز، شرايط تاريكي از فيلم تازه بورن كه با بازي جرمي رنير به جاي مت ديمون اكران شد شكست خورد و در جدول فروش فيلم ها سقوط و در جايگاه سوم قرار گرفت.
فيلم جديد بورن، اثر كريستوفر نولان در پايان اين هفته در اولين هفته اكران خود با فروشي 45 ميليوني از شواليه تاريكي پيشي گرفت و در صدر جدول پرفروشترين فيلم ها قرار گرفت و به اين ترتيب مجموع فروش بتمن در اين هفته به 390 ميليون دلار رسيد و بعيد به نظر ميرسد كه شواليه تاريكي بتواند مانند قسمت قبلي خود يعني شواليه سياه فروش بالاي 500 ميليون دلار داشته باشد يا حتي فروش خود را به اندازه انتقام جويان بالا ببرد.
شايان ذكر است كه تاكنون در سال 2012 نهضت سينماي هاليوود درخشش ويژه اي داشته و 4 فيلم با فروش بالاي 400 ميليون دلار را ارائه كرده است و هنوز اين روند ادامه خواهد داشت چون هفته آينده فيلم جديد پيتر جكسون، هابيت هاي 3 به اكران درخواهد آمد و گذشته از آن آثار كارگردانان بزرگي چون اسپيلبرگ و تارانتينو نيز امسال به نمايش در مي‌آيند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار