نماينده مردم شبستر در مجلس در تشريح آخرين وضعيت نواحي زلزله‌زده استان آذربايجان شرقي پرداخت گفت: تاكنون چادر و سرپناه‌هاي موقت به ميزان كافي براي زلزله‌زدگان استان فراهم شده است و نهادهاي امدادي تمام تلاش خود را براي تامين مايحتاج زلزله‌زدگان بكار مي‌بندند اما انجام اقدامات موثر و كارآمدتر ضروري است.

علي عليلو نماينده مردم شبستر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه اقدامات قابل توجهي درجهت خدمت‌رساني به مردم زلزله‌زده اذربايجان شرقي انجام شده است اما نياز به ارائه خدمات بيشتر در اين مناطق هستيم، گفت: خدمات ارائه‌شده به زلزله‌زد‌گان تا کنون رضايت‌بخش بوده اما لازم است براي آسايش و رفاه مردم مصيبت‌زده امکانات ارائه‌شده ارتقا يابد.

وي در ادامه به لزوم رفع اشکالات جزئي در ارائه خدمات امدادي هلال احمر  به زلزله‌زدگان تاکيد کرد و افزود: با افزايش کارايي در جهت خدمت به مردم زلزله‌زده مي‌توان موجب افزايش رضايتمندي مردم مصيبت‌زده شد و بخشي از آلام آنان را التيام داد.

نماينده مردم شبستر همچنين با اشاره به اينکه درآمد ساليانه مردم در اين مناطق از طريق دامداري تامين مي‌شود،  تصريح کرد: زلزله‌زدگان در پي تخريب محل نگهداري دامهايشان  دچار مشکل شده‌اند و نيازمند انديشيده‌شدن تمهيدات لازم در اين راستا هستند.

وي در پايان به مانورهاي امدادي که در مواقع خاص در سطح کشور برگزار مي‌شود اشاره و خاطرنشان كرد: ضروري است در مديريت کلان ارائه خدمات امدادي در مواقع بحران‌ بازنگري‌هايي صورت گيرد تا با آمادگي بيشتر به مقابله با حوادث احتمالي در آينده بپردازيم.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: زلزله ، وضعیت ، اقدامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار