بسيج اساتيد دانشگاه‌هاي استان همدان به مناسبت روز جهاني قدس بيانيه‌اي صادر كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ در اين بيانيه آمده است: آخرين جمعه ماه مبارك رمضان كه با ابتكار و هوشمندي خاص امام خميني(ره) به عنوان روز قدس ناميده شد در راه است. روزي كه همه مسلمانان جهان و به ويژه ايران اسلامي يكدل و يكصدا نابودي و محو رژيم صهيونيستي را فرياد مي‌كنند.
فرياد مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا همچون سال‌هاي گذشته در اين روز جهاني بر هم زننده معادلات سياسي و معاملات پنهان و آشكار آمريكا، ارتجاع منطقه و حكومت‌هاي حامي اسرائيل خواهد بود. روز قدس امسال با توجه به خيزش و بيداري اسلامي در خاورميانه و شمال آفريقا ازحساسيت ويژه‌اي برخوردار است، از سوي ديگر توطئه اهريمني مستكبرين جهاني و مثلث شوم غرب، سران خائن كشور‌هاي عربي و سلفيت وهابي و حاميان آنها در سوريه در جهت تضعيف جبهه مقاومت ضد صهيونيستي در منطقه و تأمين امنيت اسرائيل، ضرورت زمان شناسي و دشمن شناسي ملت‌هاي اسلامي به ويژه ملت بزرگ ايران را طلب مي‌كند.
در بخش ديگري از اين بيانيه تأكيد شده است: ما استادان بسيجي دانشگاه‌هاي استان همدان همگام و همصدا با ملت‌هاي اسلامي‌، بار ديگر با حضور قدرتمندانه و دشمن شكن خود در صفوف راهپيمايي با شكوه روز قدس، آرمان آزادي قدس شريف و محو رژيم صهيونيستي را فرياد خواهيم كرد و اعتقاد داريم بيداري اسلامي مهمترين فرصت تاريخي براي مبارزه با صهيونيزم بين‌المللي است و از همه اقشار مردم فهيم و شهيد پرور و موقعيت شناس استان همدان نيز دعوت مي‌كنيم تا با حضور مقتدرانه و الهام بخش خود در عرصه اين راهپيمايي با شكوه توطئه‌هاي دشمن در تضعيف امت اسلامي را به شكست بكشانند./س
برچسب ها: بیانیه ، اساتید ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.